لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
مصاحبه بازیکنان یوونتوس در آستانه فینال (2)

مصاحبه بازیکنان یوونتوس در آستانه فینال (2)

بازیکنان یوونتوس که خود را آماده ی دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا با بارسلونا می کنند امروز و پس از تمرین در زمین اصلی ورزشگاه اختصاصی یووه در مصاحبه هایی در مورد دیدار فینال گفتند .


مارکیزیو :

"قطعا هیچ ترسی از رویارویی با آن ها نداریم. اکنون از این که شانس بازی در فینال لیگ قهرمانان را داریم خوشحال هستیم و بازیکنان نیز روحیه بسیار خوبی دارند."

"اگر به آغاز فصل و بازی های ابتدایی ما در لیگ قهرمانان برگردیم، هیچکس فکرش را نمی کرد که حالا در فینال باشیم. ما تمرکز کافی را داریم و امیدواریم بتوانیم به بهترین شکل خود را برای بازی آماده کنیم."

مارکیزیو که در کودکی قهرمانی یووه در اروپا در سال 1996 را مشاهده کرده، حالا امیدوار است که بتواند به همراه هم تیمی هایش دوباره این افتخار را به تورین بازگرداند:

"قهرمانی یووه در سال 96 را دیدم، و متاسفانه شکست های این تیم را در فینال. می دانیم هواداران چقدر خواهان آن هستند، این عنوان برای باشگاه نیز اهمیت زیادی دارد. می دانیم که شانس هر دو تیم کاملا 50/50 است و ما تنها می خواهیم بهترین نمایش خود را از ثانیه ابتدایی بازی تا زمانی که سوت داور زده شود، ارائه دهیم."

" آن ها سه مهاجم دارند که 120 گل را در این فصل به ثمر رسانده اند اما ما یک گروه منظم با قلب های بزرگ هستیم ! "

" بازی در فینال لیگ قهرمانان رویای هر بازیکنی ـست . بی صبرانه منتظر بازی کردن در آن هستم "

" کارلوس [توز] به ما کمک کرد تا از لحاظ کیفی به یک پله بالاتر برویم . او در خدمت تیم بازی می کند و بازیکن کلیدی ـی برای ماست "

" هنگامی که او به ما پیوست ، اکثریت فکر می کردند که او مشکل ساز خواهد شد ولی او به سختی تلاش کرد و به یکی از ستون های تیم در رختکن تبدیل شد "

" پیرلو و ژاوی بازیکنان با کلاسی هستند . ان ها آینده باشگاه و کشور خودشان را ساختند و چیزهای بسیار زیادی وجود دارد که می توانیم از این دو یاد بگیریم "

- من خوش شناس بودم که هم در یووه و هم در تیم ملی با پیرلو هم بازی شدم "


موراتا :

"قطعا با این عقیده که از بارسا ضعیف تر هستیم به برلین نمی رویم. حتی اگر فکر کنیم که شانسی برای پیروزی نداریم هرگز به آنجا نمی رویم. بنابراین فقط برای پیروزی می رویم."

"برای من گلزنی برابر بارسا تفاوت زیادی با گلزنی برابر رئال دارد. اما حالا لازم است که قبل از فکر کردن به شادی بعد از گل، به زدن خود گل فکر کنم! زدن گل در فینال لیگ قهرمانان در برابر بارسا اصلا کار آسانی نیست."

" سال ها در رئال مادرید بودم و رویارویی های این تیم با بارسا اهمیت ویژه ای برای همه داشت. اما نمی توان گفت این موضوع انگیزه متفاوتی به من می دهد زیرا گلزنی در فینال اروپا به خودی خود بسیار هیجان انگیز است؛ اما بازی برابر بارسا همیشه برای من خاص و ویژه است."

آلوارو در ادامه به مثلث تهاجمی خطرناک بارسلونا اشاره کرد:

"آن ها فصل فوق العاده ای داشته اند، بارسلونا بازیکنان فوق العاده ای دارد و آن ها در حال حاضر در فرم بسیار بالایی قرار دارند."

"با این حال، من فکر می کنم که ما یکی از بهترین خط دفاع های اروپا را داریم. پیش از این از نظر دفاعی خوب کار کرده ایم و بازیکنانمان نشان داده اند که قابل اعتماد و مستحکم هستند."

"بازی سختی خواهد بود ولی ما اعتماد به نفس خود را حفظ کرده ایم و می دانیم که شانس خوبی برای پیروزی داریم."

"مسی؟ متوقف کردن اون کار بسیار دشواریست اما بارسلونا فقط مسی نیست، دو ضلع دیگر مثلث هر لحظه می توانند خطر آفرین شوند. اگر فقط روی مسی تمرکز کنیم، بقیه بازیکنان آزاد می مانند."

"خط دفاعی آن ها... مردم بیشتر درباره کار های تهاجمی بارسا صحبت می کنند اما آن ها خط دفاع بسیار خوبی نیز دارند. آن ها در کل تیم خوبی هستند، اگر نگوییم بهترین های جهان را در اختیار دارند، می توانیم بگوییم در هر پست یکی از بهترین ها بازی می کنند."

"اما من مطمئنم که بارسا نیز احترام زیادی برای ما قائل است و ما را دست کم نمی گیرد چون آن ها می دانند که می توانیم برایشان دردسر درست کنیم و به صورت اتفاقی به فینال نرسیده ایم."


" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: